Afet Koordinasyon Şube Müdürlüğü
Genel Tanıtım
İletişim Bilgileri
Adres
Gülveren Mah. Hürriyet Cad. 07220 ANTALYA
Telefon
(0 242) 227 87 01
Faks
(0 242) 227 00 32
-
Birim Yöneticisi
Ahmet KISA (Şube Müdürü V.)

1975 yılında Alanya’da doğan Ahmet Kısa; İstanbul Üniversitesi Orman Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Bölümünde Yüksek Lisansını tamamlayan Kısa, son olarak Orman Genel Müdürlüğü Uluslar arası Orman Yangınları Eğitim Merkezi Müdürlüğü görevini yürütmekteydi. Halen Afet Koordinasyon Şube Müdürlüğü görevini vekaleten yürüten Kısa, İngilizce bilmektedir.
Görev ve Sorumluluklar
Afet Koordinasyon Şube Müdürlüğü’nün görevleri;
a) Antalya Büyükşehir Belediyesi içerisinde yapılan, afet yönetiminin temel ilkeleri doğrultusunda;
1) Zarar azaltma,
2) Hazırlıklı olma,
3) Müdahale,
4) İyileştirme, safhalarını içeren çalışmaları koordine etmek.
b) Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığına bağlı birimler, sivil toplum kuruluşları ve gönüllü kuruluşlar arasındaki işbirliği yapmak ve çalışmalarını koordine etmek,
c) Halkın gerekli afet bilincine kavuşması için bilgilendirme ve bilinçlendirme çalışmaları (seminer, eğitim, tatbikat, broşür, yayın vb.) yapmak,
ç) Afet Koordinasyon Merkezi’ni (AFKOM) oluşturulan birimleri gelişen, değişen durumlara uyumlu olmasını sağlamak.
d) Antalya Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi Çalışma, Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik’te üzerine düşen görevleri yapmak, yaptırmak ve koordine etmek,
e) Antalya ilinde hazırlanacak olan afet ve acil durum planlarınn ve tatbikat senaryolarının hazırlanması çalışmalarına katılmak ve işbirliği yapmak,
f) İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü tarafından Afet Koordinasyon Merkezine temin edilen araç-gereç, ekipman ve malzemeleri muhafaza edilmesini sağlamak,
g) Antalya ilinde olması muhtemel afetlerde görev alacak personellerin ücretsiz eğitim programlarını düzenlemek,
ğ) Stratejik Planlama’nın yapılmasını ve Performans Programı’nın yürütülmesini ve Faaliyet Raporları’nın hazırlamak,
h) TS EN ISO 9001:2008 Toplam Kalite Sistemi’nin yürütülmesini sağlamak,
ı) Daire Başkanlığının vereceği diğer görevleri eksiksiz yerine getirmek.
a) Antalya Büyükşehir Belediyesi içerisinde yapılan, afet yönetiminin temel ilkeleri doğrultusunda;
1) Zarar azaltma,
2) Hazırlıklı olma,
3) Müdahale,
4) İyileştirme, safhalarını içeren çalışmaları koordine etmek.
b) Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığına bağlı birimler, sivil toplum kuruluşları ve gönüllü kuruluşlar arasındaki işbirliği yapmak ve çalışmalarını koordine etmek,
c) Halkın gerekli afet bilincine kavuşması için bilgilendirme ve bilinçlendirme çalışmaları (seminer, eğitim, tatbikat, broşür, yayın vb.) yapmak,
ç) Afet Koordinasyon Merkezi’ni (AFKOM) oluşturulan birimleri gelişen, değişen durumlara uyumlu olmasını sağlamak.
d) Antalya Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi Çalışma, Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik’te üzerine düşen görevleri yapmak, yaptırmak ve koordine etmek,
e) Antalya ilinde hazırlanacak olan afet ve acil durum planlarınn ve tatbikat senaryolarının hazırlanması çalışmalarına katılmak ve işbirliği yapmak,
f) İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü tarafından Afet Koordinasyon Merkezine temin edilen araç-gereç, ekipman ve malzemeleri muhafaza edilmesini sağlamak,
g) Antalya ilinde olması muhtemel afetlerde görev alacak personellerin ücretsiz eğitim programlarını düzenlemek,
ğ) Stratejik Planlama’nın yapılmasını ve Performans Programı’nın yürütülmesini ve Faaliyet Raporları’nın hazırlamak,
h) TS EN ISO 9001:2008 Toplam Kalite Sistemi’nin yürütülmesini sağlamak,
ı) Daire Başkanlığının vereceği diğer görevleri eksiksiz yerine getirmek.
Afet Koordinasyon Şube Müdürlüğü
Mevzuat
Mevzuata ulaşmak için tıklayınız