UKOME Şube Müdürlüğü
Genel Tanıtım
İletişim Bilgileri
Adres
Gürsu Mh. Atatürk Bulvarı 390 Sk. Konyaaltı / ANTALYA
Telefon
(0 242) 321 84 88-89
Faks
(0 242) 312 71 53
-
Birim Yöneticisi
Sevcan ATALAY (Şube Müdür V.)

Görev ve Sorumluluklar
b) UKOME Genel Kurul Başkanının emir ve talimatları doğrultusunda gündemi hazırlamak ve üyelere duyurmak,
c) Görüşme tutanaklarını ve oylama işlerini düzenlemek, alınan kararları yazmak, imzalattırmak ve ilgili mercilere göndermek,
ç) Büyükşehir Belediyesi sınırları içinde ulaşımla ilgili tüm proje çalışmalarının yapılması için gerekli ön etütleri yapmak,
d) UKOME Alt Komisyon çalışmalarına nezaret etmek, katılmak, kurulun toplanmasını sağlamak, alınan kararları yazmak, imzalattırmak ve UKOME Genel Kuruluna sunmak,
e) Toplu taşıma güzergâh değişiklikleri, toplu taşıma özel yolları, toplu taşıma durak düzenlemeleri, taksi durak taleplerine ilişkin ilgili şube müdürlükleri tarafından hazırlanan ön inceleme ve görüşleri değerlendirerek, karar alınması gereken konuları UKOME Genel Kuruluna sunmak,
f) Yol, hemzemin ve katlı kavşak düzenlemeleri, dolaşım planları, yön düzenlemeleri, trafik sakinleştirme uygulamaları ile ilgili etüd-proje çalışmaları yapmak, yaptırmak,
g) Kavşak kapasite/hacim oranları dikkati alınarak, sinyalizasyon sistemi önerilerini UKOME Genel Kuruluna sunmak,
ğ) Otobüs, minibüs, taksi, servis ve çekici araçlarının taşıma bedelleri ile taşıt trafiğine sınırlı bölgelerde uygulanacak giriş-çıkış fiyatları konusunda ilgili şube müdürlüklerince yapılan değerlendirmeler sonucunda, talep ve önerileri UKOME Genel Kuruluna sunmak,
h) Yol kenarı ve açık otopark alanlarına ilişkin planlama, talep, öneri ve değerlendirmeleri hazırlayarak UKOME Genel Kuruluna sunmak,
ı) Yönlendirme, bilgilendirme ve uyarı işaret tabelaları ile ilgili düzenlemeleri belirlemek ve uygulanmasını sağlamak,
i) Ulaşım Ana Planı ve ulaşımla ilgili her türlü projenin ihalesi, değerlendirilmesi ve kontrolünü yapmak,
j) UKOME Genel Kurulu’na ulaşım ve trafik düzenlemelerine ilişkin öneriler sunmak,
k) İlçe Belediyeler ve ilgili kurumlar ile koordinasyonu sağlamak,
l) Kent genelinde ulaşım sistemi ile ilgili incelemeler yapmak, sorunları saptamak, çözüm için gerekli çalışmaları yürütmek.
m) Trafik Şube Müdürlüğünce ön çalışması yapılmış “Ön Geçiş İzin Belgesi” ve “Geçiş Yolu İzin Belgesinin” değerlendirilmesinin yapılarak gerekli kararın alınması için UKOME Genel Kuruluna sunmak.
n) Şube Müdürlüğünü ilgilendiren konulara ilişkin hukuksal süreçleri takip etmek
UKOME Şube Müdürlüğü
Mevzuat
Mevzuata ulaşmak için tıklayınız
UKOME Şube Müdürlüğü
Başvuru Rehberi
Genel Ve Bölge Otoparkları Ukome Başvuru İşlemleri
Hastaneler İçin Ulaşılabilirlik Raporu
Güncel Toplu Taşıma Ücret Tarifesi UKOME Genel Kurul Kararı
2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Servis Ücretleri Ukome Kararı
UKOME Şube Müdürlüğü
İş süreçleri
Ukome Genel Kurulu Süreci İş Akış Şeması
Ulaşım Ana Planı Süreci İş Akış Şeması
UKOME Şube Müdürlüğü
Sıkça Sorulan Sorular
Müracaat dosyasında bulunması geren evraklar:
-Sahiplik belgesi ( tapu-kira kontratı)
-(Yerin hisseli olması halinde başvuru sahibi diğer tüm hissedarların muvafakatlarını almak zorundadır)
-Vaziyet planı
-Röperli kroki
-İmar durumu uygunluk belgesi
-Otopark açma istemi ile ilgili dilekçe
-İlgili Belediye’nin görüş yazısı
-İmar Durumu Uygunluk Belgesi
- Hız Kesici Kasis Yapılması
- Yön Düzenlemeleri
- Yasaklama Levhaları konulması
- Yasaklama Levhalarının kaldırılması
- Açık bölge otoparkı uygunluk izni alınması
- Yeni açılacak hastaneler için Ulaşılabilirlik raporu alınması
- Sinyalizasyon Sistemi Kurulması
- Yaya geçidi ve üst geçit yapılması
- Kavşak düzenlemeleri
-Otopark Giriş/Çıkış, kapasite ve düzenlemesini gösteren ilçe Belediyesinden onaylı vaziyet planı (ayrıca dijital ortamda)
-Sahiplik belgesi,
-İlçe
belediyesinden açılması planlanan özel hastanenin otopark yönetmeliği
hükümlerine göre otoparkının yeterli olduğuna dair; uygun görüş yazısı,
-Sayısal güncel fotoğraflar,
-İlçe Belediyesinden onaylı imar planları